تبلیغات
دوست همه - broodwar
دوست همه
رضایت شما همیشه هدف مابوده واست وخواهدبود

بازدید : مرتبه
تاریخ : چهارشنبه 4 خرداد 1390

اگه به دنبال یک وبلاگ عالی برلی راهنمای بازی برود وار هستید همین جا خواسته ی شما براورده می شه.

عزیزانی كه مایلند در وبلاگ عضو شده و به جمع ما ملحق شوند، نام كاربری دلخواه خود و پسورد دلخواه خود را این جا به صورت (نظر خصوصی) بنویسند. ضمنا یك نگاهی هم به بخش قوانین داشته باشند.
 

فرض كنید دشمن یه Battlecruiser داره و ما می خواهیم با یه خورده Marine اونو بكشیم. اگر اون Battlecruiser اصلا آپگرید نشده باشه و بخواهیم نوبت به نوبت اونا رو بفرستیم یعنی بگذاریم یكی بره تلاششو بكنه و به هلاكت برسه بعد، بعدی بره. در این صورت 135 تا از این چلمنگ ها نیاز داریم تا برن بمیرن. حالا فرض كنید اون Battlecruiser كامل آپگرید شده باشه. اینه كه خیلی خنده داره: این بار اگر بخواهیم Marine ها رو به نوبت بفرستیم باید 1000 تا ازش بسازیم. باور نمی كنید خودتون امتحان كنید.

 

چند تا آزمایش جدید گرفتم در مورد برتری بعضی نیروها نسبت به بعضی دیگر است. دوتاشو این جا گذاشتم بقیه رو كه خیلی جالب تره توی ادامة مطلب بخونید.

1. دو تا Marine نمی تونن دوتا Zergling رو بكشن. ولی بدون آپگرید 3تاشون می تونه 3تا Zergling بدون آپگرید رو بكشه. اگر سرعت حركت و حملة Zergling و دوربردMarine آپگرید شود 4تا Zergling می تونن 4تا Marine رو بكشن ولی 5تاشون نمی تونن. حالا جالبه كه اگر همون Zergling و Marine ها فول آپگرید بشن این بار 4تا Zergling نمی تونن 4تا Marine رو بكشن.

2. یه آزمایش دیگه میگه هرگز xتا Firebat از پس xتا Hydralisk بر نمیاد. حتی اگر همون Firebat ها Stim Pack بزنند و اون Hydralisk ها هم از نظر سرعت حركت و دوربرد آپگرید شده باشن. در نهایت هم xتا Firebat كامل نمی تونه xتا Hydralisk كامل رو بكشه. این در صورتی است كه Firebat 50 تا جون داره و قدرتش 16 هست و Hydralisk 80 تا جون داره و 10 تا قدرتشه.
 

بشنوید از خبر خیلی جالب جدید:

یه Battlecruiser فول Upgrade از دو تا Archon که Upgrade نشدن فقط صفر تاشون رو می تونه بکشه.

دو تا Scout هم که اصلا Upgrade نشدن جون همون ‌Battlecruiser رو به 4 می رسونن.

اما مسخره هست که 4 تا Carrier که Upgrade نشدن نمی تونن حریفش بشن.

 

ا ُ ُ ُ ُ ُ Battlecruiser داره فرار می کنه!


بعضی نیروها هستن که خوراکشون کرمه!

منظورم اینه که به راحتی یه کرم(Larva) رو می کشن و بعضی دیگه هم بر عکس.

این آمار نشون می ده هر نیرو در کشتن کرم چقدر مهارت داره.

این نیروها با یه ضربه کارشو می سازن :

Reaver و Dark Templar و Infested Terran و Siege Tank

این ها با 2 ضربه :

Archon و Battlecruiser و گارد زمینی Zerg

بقیه رو در ادامه مطلب بخونید. جالبه.


 

 

یک نکته خیلی جالب امروز فهمیدم براتون می نویسم:

تصور کنید ما عمل Hallucination را روی یک نیرو انجام می دیم و با خودش و اون دو تایی که ساخته می شه به نیرو یا گارد دشمن حمله می کنیم. دشمن وقتی به یکی از آن دو نیرو Attack می کنه بار بعد هدف را عوض می کنه تا بفهمه نیروی اصلی کدومه.

من یکی Zealot داشتم. دو بار این عمل رو انجام دادم. شدن 5 تا Zealot. به گارد دشمن حمله کردم. اولی رو که زد این دفعه بعدی رو زد. همین طور سه بار هدف رو عوض کرد تا رسید به Zealot اصلی و تا آخر زد.

حالا می گم که چه طور می فهمه اون نیرویی که داره بهش حمله می کنه قلابی هست یا اصله.

امروز فهمیدم وقتی یک نیرو یا یک گارد به یک نیرویی که از عمل Hallucination به دست اومده Attack می کنه بیش از Damage واقعی ای که داره از اون جون می گیره. رو این حساب کامپیوتر وقتی می بینه این نیرویی که مورد هدف قرار داده غیر طبیعی جونش گرفته می شه سریع هدف رو عوض می کنه.

 

 

مطلبی را در متن قبلی نوشتم با عنوان رده پایین ها.

زمینی ها سه دسته هستند. نکته ای این جا هست که خیلی عجیب هست:

رده پایین ها که قبلا گفتم.

رده متوسط ها : Vulture و Lurker و Hydralisk و Defiler

رده بالاها : Dragoon و Reaver و Archon و Dark Archon و Goliath و Tank و Ultralisk.

نکته این جاست : گارد زمینی Zerg قدرتش 40 هست. اما هنگام حمله به رده پایین ها فقط 20 تا جان می گیرد. هنگام حمله به متوسط ها 30 تا و هنگام حمله به رده بالاها 40 تا جان کامل(بسته به Armor نیرو) می گیرد.

علاوه بر این بعضی نیروها هم مثل Dragoon به اندازه نصف قدرتشان از رده پایین ها جان می گیرند و از متوسط ها کمی بیشتر و از رده بالاها کامل.

یک آزمایش جالب هم انجام دادم همین جا براتون بنویسم:

Science Vessel یک کار خاصی دارد با نام Defensive Matrix که اگر روی هر نیرویی انجام دهد Armor آن نیرو برای زمان مشخصی تا حد زیادی بالا می رود. اما آزمایش نشان داده دوام این عمل فقط به زمان وابسته نیست. بلکه 99 درصد به مجموع Damage ضرباتی دارد که به آن وارد می شود. مثلا یک Shuttle را وسط کل نیروهایی که هوایی می زنن قرار دادم و این عمل رو انجام دادم به یک ثانیه نکشید. ترکید.



ارسال توسط امید قادری
آرشیو مطالب
نظر سنجی
ضعف وبلاگ من به نظر شماچه بوده است؟






پیوند های روزانه
امکانات جانبی
blogskin

شارژ ایرانسل

دانلود

دانلود

قالب وبلاگ

اخبار سینما

خرید پستی

شادشاپ

فروشگاه اینترنتی ایران آرنا